loading...
پلاس بلاگ | مرجع دانلود و سرگرمی
ali بازدید : 152 1393/03/17 نظرات (1)

Avira Antivirus Suite 2014 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Suite دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Suite 2014 14.0.2.286


ali بازدید : 106 1393/03/07 نظرات (1)

ESET NOD32 Antivirus 7.0.317.4 Final نسخه ی نهایی آنتی ویروس نود 32 شرکت بزرگ ESET را برای کاربران همیشگی پلاس بلاگ اماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و … تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم . آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus  یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان و به خصوص در کشور عزیزمان ، ایران می باشد . این محبوبیت به دلایل مختلف از جمله عدم کند شدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار ، امکان به روز رسانی سریع و آسان ، امکان به روز رسانی آفلاین ، قدرت بالا و … می باشد .

دانلود ESET NOD32 Antivirus 7.0.317.4 Final – آنتی ویروس نود 32

ali بازدید : 670 1393/02/27 نظرات (0)

Windows Firewall Control 4.0.9.2 برنامه ای کوچک اما با کاربرد بالا جهت گسترش عملکرد فایروال ویندوز و دسترسی سریع تر به گزینه های پر مصرف فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار در داخل ویندوز اجرا می شود و اجازه می دهد تا کاربر را به کنترل بهتر فایروال توانا سازد. این بهترین ابزار جهت مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. این نرم افزار ۴ بخش اساسی را در اختیار کاربر قرار میدهد. High Filtering یا کنترل شدید که تمامی اتصالات خروجی و ورودی را مسدود می نماید. این تنظیم تمامی اتصالات را خواهد بست و عملاً سیستم هیچ اتصالی را پذیرا نخواهد بود. Medium Filtering یا کنترل متوسط که فقط اجازه دسترسی نرم افزارها و اتصالاتی را میدهد که داخلی باشد. بنابراین کاربر میتواند با استفاده از این بخش نرم افزارهایی که نمیخواهد به اینترنت متصل شود را بلاک می نماید. Low Filtering یا کنترل کم که همانند کنترل متوسط می باشد با دسترسی بیشتر به اتصالات داخلی و خارجی. No Filtering که اتصالات داخلی و خارجی تماماً تحت کنترل می باشد.

کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control 4.0.9.2


ali بازدید : 112 1393/01/24 نظرات (0)

Trojan Killer 2.2.2.5 نرم افزاری جهت حذف تروجان ها و کشتن تروجان ها می باشد ، این نرم افزار توسط کمپانی GridinSoft که یکی از سازندگان نرم افزار می باشد منتشر شده است. این نرم افزار دارای قابلیت قدرت تشخص فوق العاده تروجان ها می باشد ، این برنامه هر تروجانی را شناسایی میکند ، مانند تروجان های یاهو ، تروجان های امکان اتصال ریموت و فایل منیجر را غیر فعال میکند. Trojan Killer به معنی کشنده تروجان می باشد ، ویژگی مفید این برنامه این است که فایل ها را در سریع ترین زمان ممکن تشخیص میدهد . اگر امنیت کامپیوتر شما در خطر باشد برنامه کامپیوتر را در همان لحظه ریست میدهد و آی پی شما را تغییر میدهد این برنامه را از دست ندهید!

حذف ویروس و تروجان با Trojan Killer 2.2.2.5

 


ali بازدید : 483 1392/12/19 نظرات (0)

Ashampoo Anti-Virus 1.0.8 آنتی ویروس قدرتمند محصول شرکت معتبر اشامپو می باشد. این آنتی ویروس قدرتمند با دارا بودن دو موتور قدرتمند و اسکن و محافظت زنده لحظه ای از تمامی اطلاعات از جمله اطلاعات حساس ویندوز و همچنین بررسی اطلاعات مخفی پارتیشن ها امنیت بالایی را برای کاربرپدید می آورد. این آنتی ویروس میتواند انواع فایل های مخرب و ویروس های شناخته شده و ناشناس را شناسایی و از بین ببرد. از نظر محافظت نرم افزار بسیار سنگین و قدرتمند است در عین حال از نظر استفاده از منابع سیستمی بسیار آرام و سبک محسوب می شود. این نرم افزار همچنین از آلوده شدن سیستم از طریق صفحات آلوده اینترنتی جلوگیری می نماید ولی دارای فایروال نیست تا از حملات اینترنتی جلوگیری کند و در کنار آن باید از فایروال نیز استفاده نمایید. همچنین نرم افزار با بررسی hostfile های ویندوز از تغییرات ناخواسته توسط تروجان ها و فایل های مخرب جلوگیری به عمل می آورد

 

 

دانلود آنتی ویروس Ashampoo Anti-Virus 1.0.8

ali بازدید : 255 1392/12/15 نظرات (0)

Wise Folder Hider نرم افزاری رایگان و مناسب جهت مخفی سازی فایل،فولدر و درایوهای حافظه های قابل حمل Usb می باشد. این نرم افزار بسیار ساده و سریع میتواند فایل ها و هر نوع اطلاعات شما را از دید دیگران مخفی کند و فقط در صورتی اطلاعات شما قابل نمایش است که وارد نرم افزار شده و آنها را مجدداً به حالت اولیه برگردانید. برای ورود به نرم افزار نیز بایستی پسوردی که در هنگام راه اندازی نرم افزار آن را وارد میکنید ، به نرم افزار ارائه دهید تا بتوانید محیط نرم افزار را مشاهده کنید و فولدرهای مخفی خود را نمایان کنید یا فولدر و فایل جدیدی را مخفی سازید. همانطور که گفته شد این نرم افزار میتواند درایورهای Usb و حافظه های فلش را نیز مخفی کنید. توجه کنید که این نرم افزار برای حذف شدن و باز شدن نیازمند پسوردی است که در هنگام راه اندازی وارد می نماید ، بنابراین حتماً در وارد کردن پسورد دقت کنید و همچنین قبل از استفاده نهایی یکبار با اطلاعات معمولی آن را تست نمایید. فایل های مخفی شده توسط این نرم افزار با هیچ سیستم عامل و نرم افزار ثانویه ای قابل مشاهده نیستند.

 

پنهان سازی فایل و فولدرها Wise Folder Hider 1.53.81
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 1,169
  • بازدید سال : 22,752
  • بازدید کلی : 411,207
  • کدهای اختصاصی